მთელი ამ პროექტის განმავობაში მივიღე საფუძვლიანი ცოდნა სასწავლო პროექტის დაგეგმვისა და განხორციელების შესახებ.
დავეუფლე სხვადასხვა სტრატეგიას:
ა) წინარე ცოდნის შეფასება,
ბ) წახალისების,თანამშრომლობის და თვითრეგულირების.
გ) საჭიროების მიხედვით მოსწავლეთა დახმარება პროექტის შექმნის დროს.
დ) შემოწმება იმისა,თუ როგორ გაიგო მოსწავლემ მკაფიო კითხვების დასმით წერილობით ან ვერბალურად.
მთავარი აქტივობები-კვლევა,თანამშრომლობა,კომუნიკაცია და პრობლემების გადაჭრის უნარ-ჩვევები.
მთავარი კითხვა-თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლიოგიები ყველაზე ეფექტურად პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასებისათვის.
მოსწავლეთა პროექტების შეფასებისას რუბრიკების გამოყენება,ქულების მინიჭების სქემები 21-ე საუკუნის მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.
შეგვიძლია დრაივზე აკრება და ბლოიგზე განთავსება.
სასურველია ასეთი პროექტი განმეორება ცოდნის გაფართოების მიზნით.
დიდი მადლობა ბაატონ ლევან ღურწკაიას გაწეული მუშაობისათვის.
დავეუფლე სხვადასხვა სტრატეგიას:
ა) წინარე ცოდნის შეფასება,
ბ) წახალისების,თანამშრომლობის და თვითრეგულირების.
გ) საჭიროების მიხედვით მოსწავლეთა დახმარება პროექტის შექმნის დროს.
დ) შემოწმება იმისა,თუ როგორ გაიგო მოსწავლემ მკაფიო კითხვების დასმით წერილობით ან ვერბალურად.
მთავარი აქტივობები-კვლევა,თანამშრომლობა,კომუნიკაცია და პრობლემების გადაჭრის უნარ-ჩვევები.
მთავარი კითხვა-თუ როგორ უნდა გამოვიყენოთ ტექნოლიოგიები ყველაზე ეფექტურად პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შეფასებისათვის.
მოსწავლეთა პროექტების შეფასებისას რუბრიკების გამოყენება,ქულების მინიჭების სქემები 21-ე საუკუნის მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.
შეგვიძლია დრაივზე აკრება და ბლოიგზე განთავსება.
სასურველია ასეთი პროექტი განმეორება ცოდნის გაფართოების მიზნით.
დიდი მადლობა ბაატონ ლევან ღურწკაიას გაწეული მუშაობისათვის.
Комментариев нет:
Отправить комментарий